82719
Książka
W koszyku
Biblia e-biznesu 3.0 / Robert Bekas, Tomasz Burcon, Andrzej Burzyński, Krzysztof Burzyński, Kamil Cebulski, Angelika Chimkowska, Mateusz Chłodnicki, Marcin Cichoń, Konrad Cioczek, Marcin Cisek, Monika Czaplicka, Agnieszka Dejnaka, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Paweł Fornalski, Karol Froń, Daria Gaca, Adrian Gamoń, Marcin Godlewski, Marek Golec, Adrian Gorzycki, Grzegorz Grabowski, Mateusz Grzywnowicz, Marek Jankowski, Jakub Jasiński, Jason Hunt, Łukasz Kamiennik, Piotr Kiełcz, Maria Kobryń, Bartosz Kolanek, Damian Kołata, Paweł Korycki, Maciej Stępa, Michał Kosel, Jacek Kotarbiński, Zbigniew Krakowski, Paweł Królak, Kamila Kruk, Iga Krynicka-Pieleszek, Paweł Krzyworączka, Bartosz Langa, Mikołaj Lech, Maciej Lewiński, Michał Lidzbarski, Dagmara Łuczyńska, Marcin Łukiańczyk, Tomasz Maciejewski, Artur Maciorowski, Łukasz Marczewski, Krzysztof Marzec, Paweł Mielczarek, Piotr Motyl, Rafał Namieciński, Marek Niedźwiedź, Robert Okulski, Piotr Oracz, Marcin Osman, Tomasz Palak, Magdalena Pawłowska, Marcin Pieleszek, Adam Pioch, Marcin Piwowarczyk, Ilona Przetacznik, Dariusz Puzyrkiewicz, Krzysztof Rdzeń, Barbara Rogala, Rafał Sadłowski, Michał Sadowski, Paweł Sala, Jakub Sobczak, Robert Solga, Michał Spławski, Dawid Starzykiewicz, Barbara Stawarz-García, Jakub Szajdziński, Piotr Szulczewski, Paweł Tkaczyk, Trader21, Justyna Trzupek, Mikołaj Winkiel, Izabela Wisłocka, Damian Wiszowaty, Marcin Wsół ; pod redakcją Macieja Dutko. - Wydanie 3. - Gliwice : Onepress, copyright 2021. - 853 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Autor
Bekas Robert. Autor Burcon Tomasz. Autor Burzyński Andrzej. Autor Burzyński Krzysztof (przedsiębiorca). Autor Cebulski Kamil. Autor Chimkowska Angelika. Autor Chłodnicki Mateusz. Autor Cichoń Mariusz. Autor Cioczek Konrad. Autor Cisek Marcin. Autor Czaplicka Monika. Autor Dejnaka Agnieszka. Autor Dutko Maciej. Autor Dywański Piotr. Autor Fornalski Paweł. Autor Froń Karol. Autor Gaca Daria. Autor Gamoń Adrian. Autor Godlewski Marcin. Autor Golec Marek. Autor Gorzycki Adrian. Autor Grabowski Grzegorz. Autor Grzywnowicz Mateusz. Autor Jankowski Marek. Autor Jasiński Jakub (organizacja i zarządzanie). Autor Tomczyk Tomek. Autor Kamiennik Łukasz. Autor Kiełcz Piotr. Autor Kobryń Maria. Autor Kolanek Bartosz. Autor Kołata Damian. Autor Korycki Paweł. Autor Stępa Maciej. Autor Kosel Michał. Autor Kotarbiński Jacek. Autor Krakowski Zbigniew. Autor Królak Paweł. Autor Kruk Kamila. Autor Krynicka-Pieleszek Iga. Autor Krzyworączka Paweł. Autor Langa Bartosz. Autor Lech Mikołaj. Autor Lewiński Maciej. Autor Lidzbarski Michał. Autor Łuczyńska Dagmara. Autor Łukiańczyk Marcin. Autor Maciejewski Tomasz. Autor Maciorowski Artur. Autor Marczewski Łukasz. Autor Marzec Krzysztof. Autor Mielczarek Paweł. Autor Motyl Piotr. Autor Namieciński Rafał (1973- ). Autor Niedźwiedź Marek. Autor Okulski Robert Adam. Autor Oracz Piotr. Autor Osman Marcin. Autor Palak Tomasz. Autor Pawłowska Magdalena. Autor Pieleszek Marcin. Autor Pioch Adam. Autor Piwowarczyk Marcin. Autor Przetacznik Ilona. Autor Puzyrkiewicz Dariusz. Autor Rdzeń Krzysztof. Autor Rogala Barbara. Autor Sadłowski Rafał. Autor Sadowski Michał (1982- ). Autor Sala Paweł. Autor Sobczak Jakub. Autor Solga Robert. Autor Spławski Michał. Autor Starzykiewicz Dawid. Autor Stawarz-García Barbara (ekonomia). Autor Szajdziński Jakub. Autor Szulczewski Piotr. Autor Tkaczyk Paweł. Autor Trader21. Autor Trzupek Justyna. Autor Winkiel Mikołaj. Autor Wisłocka Izabela. Autor Wiszowaty Damian. Autor Wsół Marcin. Autor
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Publikacja gromadzi kompleksową wiedzę na temat prowadzenia biznesu w internecie. Trzecie wydanie zawiera między innymi: e-biznesplanowanie; finansowanie udziałowe oraz przez IPO i tokeny; sprzedaż na platformach eBay, Amazon i AliExpress; podcasty, webinary i „lajwy” jako narzędzia sprzedażowe; growth hacking marketing; analiza big data; LinkedIn, Instagram, blogi i wideomarketing jako dźwignie sprzedażowe; negocjacje i pacyfikacja trudnych klientów oraz recykling tych uciekających; narzędzia i aplikacje wspomagające sprzedaż; rzeczywistość rozszerzona; telemarketing; biznes nomadyczny; optymalizacja georezydencji firmy; przygotowanie biznesu do sukcesji, sprzedaży, a nawet bankructwa; zdrowie fizyczne i psychiczne e-przedsiębiorcy; reinwestowanie zysków z biznesu.
Status dostępności:
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 podr. (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej