82798
Książka
W koszyku
Książka ta pomoże Ci: przygotować lepsze i unikatowe usługi; uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian; poprawić rentowność i stabilność biznesu; oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i - co najważniejsze - zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Status dostępności:
Czytelnia i DZR - wypożyczalnia (ul. Akademicka 10)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 366 podr. (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 205-[207].
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla menedżerów, projektantów, architektów, badaczy, marketingowców, przedstawicieli usług profesjonalnych i sektorów kreatywnych, a także studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej